Thursday, May 16, 2013

List country yang aku nak travel

Salam Jumaat.

Well tgh xde bende nak wat kat umah ni nak lak ujan kat kuar xle g memane so aku post je la. Tajuk arini adalah bucket list my fav country nak g melancong/travel. My hobby is travelling kalau boleh nak travel around the world hehe.. ok ni list negara2 yang aku nak pegi kirenya dream country la nk travel:


  1. New Zealand
  2. South Korea
  3. Paris
  4. Rome (Europe la)
  5. Australia
  6. Japan
  7. Makkah , Madinah 
  8. China
  9. Mexico
  10. UK
Negara yang aku dah pegi so far:

  1. US
  2. Canada
  3. Indonesia
  4. Singapore
Akan pegi dalam masa terdekat

  1. South Korea (19th May - 27th May 2013)
  2. Hong Kong (14th Sep - 17th Sep 2013)
Nanti aku akan ceritakan pengalaman pegi negara yang aku da g tu. Stay tuned..

No comments:

Post a Comment